BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bednarek Maciej
Tytuł
Sms nabija kasę
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 23 (187), s. 20-21
Słowa kluczowe
Telewizja, Sieć telefoniczna, Telefonia komórkowa
Television, Telephone network, Mobile phone
Firma/Organizacja
Era GSM, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., Plus GSM, Polkomtel SA
, , ,
Abstrakt
Konkursy sms-owe i audiotele to roczny zarobek dla telewizji i sieci komórkowych rzędu kilkudziesięciu milionów złotych. Niewiele z tych pieniędzy wraca do grających, dlatego też firmy nie ujawniają szczegółów. W artykule opisano trwającą eksplozję konkursów i gier sms-owych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu