BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Yang Catherine, Hamm Steve, Hof D. Robert, Mullaney Timothy J., Kiley David, Woyke Elizabeth
Tytuł
Raport specjalny: WebSmart 50
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 23 (187), s. 46-57
Słowa kluczowe
Nowe technologie, Internet, Zarządzanie, Marketing, Sieci komputerowe, Witryny internetowe, Serwis internetowy
High-tech, Internet, Management, Marketing, Computer networks, Internet websites, Website
Abstrakt
Sieć zdominowała przeróżne obszary działalności firm z całego świata. Niektóre przedsiębiorstwa uzyskują dostęp do danych, z którymi nie zetknęły się nigdy wcześniej, następnie udostępniają te informacje klientom. Technologie rozwijają się w błyskawicznym tempie. Tegoroczna edycja WebSmart 50 pokazuje, że jeszcze ważniejszym zjawiskiem jest wpływ technologii na tradycyjne relacje, które ponownie należy zdefiniować. Większość rozwiązań dotyczy praktycznych aspektów zarządzania firmą. Można je jednak wdrażać nie tylko w przedsiębiorstwach. W raporcie przedstawiono rozwiązania w obszarze: obsługi klientów, zarządzania, współpracy, racjonalizacji, marketingu i nowości z laboratorium.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu