BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gogoi Pallavi
Tytuł
Technologia jest rodzaju żenskiego
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005/2006, nr 24-25, s. 72-73
Słowa kluczowe
Marketing, Kobieta, Sprzęt komputerowy, Elektronika, Nowe technologie
Marketing, Woman, Hardware, Electronics, High-tech
Firma/Organizacja
Samsung Electronics, Dell
,
Abstrakt
Okazuje się, że 50 procent zakupów technologicznych dokonują dziś kobiety. Dlatego też właśnie na nie stawia coraz więcej firm. Kobiety znacznie rzadziej niż mążczyźni udają, że rozumieją nową technologię i dlatego oczekują wysokiego poziomu obsługi klienta. W artykule przedstawiono, jak niektórzy światowi producenci elektroniki zmieniają swoje produkty specjalnie dla kobiet. Czynią tak m.in. Best Buy, Dell i Samsung.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu