BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Weber Joseph
Tytuł
Nadążyć za kaprysami mody
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005/2006, nr 24-25, s. 74-75
Słowa kluczowe
Marketing, Wzornictwo przemysłowe
Marketing, Industrial design
Abstrakt
W artykule przedstawiono, jak firma American Greetings - producent linii kart świątecznych, pomaga swoim artystom wyczuwać gusta rynku oraz jak szefowie promują twórczą atmosferę. Kartki świąteczne nie są towarem standardowym, ale precyzyjnie dopasowanym do nastrojów społecznych. Kluczem do sukcesu w tej branży jest wyczucie ducha czasu. Artyści pracujący dla American Greetings sa stale zachęcani do szukania inspiracji zarówno w sobie, jak i w otaczającym ich świecie. W siedzibie firmy mogą szukać inspiracji w odizolowanych pokojach, których wystrój zmieniany jest cztery razy w roku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu