BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Liczkowski Wojciech
Tytuł
Polska to za mało : Marki przyszłości-Atlantic
Źródło
Businessman Magazine, 2005, nr 5, s. 46-47
Słowa kluczowe
Historia przedsiębiorstwa, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Przemysł odzieżowy, Sieci handlowe, Marka produktu, Sprzedaż produktu
Company history, Company characteristics, Clothing industry, Chain stores, Product brand, Product sales
Firma/Organizacja
Atlantic
Abstrakt
Firma Atlanitc jest w Polsce niekwestionowanym liderem branży bieliźniarskiej. W opinii konsumentów to przede wszystkim wygodna bielizna wysokiej jakości, o dobrym wzornictwie, przeznaczona głównie dla osób młodych. Atlantic ma obecnie 180 placówek handlowych w kraju i 31 za granicą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu