BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Reymer-Goździewicz Aleksandra
Tytuł
Marki własne dyskontują sukces (cz.II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 10, s. 22-25
Słowa kluczowe
Marka produktu, Marka handlowa, Strategia produktu
Product brand, Private label, Product strategy
Abstrakt
Wartość dodana marki opiera się na spełnieniu dwóch podstawowych potrzeb konsumenta, a mianowicie potrzeby bezpieczeństwa i potrzeby społecznego uznanaia. W niniejszej części cyklu zaprezentowano Macierz Strategicznego Pozycjonowania Kategorii - narzędzie, które może posłużyć jako punkt wyjścia dla zdefiniowania strategii w warunkach zmienionego otoczenia konkurencyjnego. Przyjrzano się dokładnie klejno wszystkim czterem segmentom macierzy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu