BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skała Marek
Tytuł
CSR - parawan, moda, czy konieczność?
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2007, nr 4, s. 18-21
Słowa kluczowe
Etyka biznesu, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Wizerunek przedsiębiorstwa
Business ethics, Corporate Social Responsibility (CSR), Company image
Abstrakt
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw (Corporate Social Responsibility - CSR) to koncepcja, zgodnie z którą przedsiębiorstwa dobrowolnie uwzględniają problematykę społeczną i ekologiczną w swojej działalności i wykraczają poza minimalne wymogi prawne w celu uwzględnienia potrzeb społecznych. W artykule przedstawiono przeciwstawne poglądy na temat odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw (Corporate Social Responsibility - CSR).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu