BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janosz Michalina
Tytuł
Best service w banku
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 1, s. 20-21
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Banki, Bankowość, Sektor bankowy, Konkurencyjność banków
Customer service, Banks, Banking, Banking sector, Banks' competitiveness
Abstrakt
Artykuł dotyczy obsługi klientów w bankach. Poziom konkurencji banków w Polsce jest bardzo wysoki, dlatego już nie tylko oferta produktów bankowych decyduje o tym, czy bank pozyska nowego klienta, a właśnie jakość obsługi. To głównie od osób zajmujących się bezpośrednią obsługą zależy właściwe budowanie relacji na poziomie klient - bank. W artykule omówiono obsługę klienta w czterech kategoriach: otoczenie, kultura osobista i ubiór, zachowanie oraz kompetencje.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu