BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkocz Katarzyna
Tytuł
Czynniki kształtujące budżet sprzedaży
The Factors Shaping the Sale's Budget
Źródło
Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2001, nr 19, s. 195-204
Tytuł własny numeru
Informacyjna funkcja rachunkowości we współczesnej gospodarce rynkowej
Słowa kluczowe
Rachunkowość zarządcza, Budżetowanie, Struktura budżetu, Sprzedaż
Management accounting, Budgeting, Budgetary structure, Sale
Uwagi
summ.
Abstrakt
Budżet sprzedaży jest najistotniejszym i zarazem najtrudniejszym etapem w sporządzaniu budżetu w jednostkach gospodarczych. W opracowaniu przedstawiono strukturę budżetu i omówiono determinanty budżetu sprzedaży.

Budgeting provides the enterprise with an efficient management tool. For the enterprise one of the most important budgeted items is a budget of sales which depends on a lot of factors. People preparing the sale's budget are responsible for taking into consideration all the available factors. Overriding one of the factors or its misunderstanding can be a reason of the bad budgeting. This paper presents the sale's budget determinants. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8603
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu