BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Waliszewski Krzysztof
Tytuł
Karta IKEA - HSBC
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 4, s. 22-23
Słowa kluczowe
Karty płatnicze, Karty kredytowe, MasterCard, Rynek kart płatniczych
Payment cards, Credit cards, MasterCard, Payment cards market
Uwagi
Zawiera wykres: "Rynek kart private label w Polsce"
Firma/Organizacja
IKEA
Abstrakt
Artykuł przedstawia rozwój rynku kart private label w Polsce. Wydanie karty IKEA MasterCard było możliwe dzięki globalnemu partnerstwu Grupy HSBC i MasterCard. Według przedstawicieli MasterCard karta IKEA MasterCard to nie tylko odpowiedŤ na upodobania i styl życia obecnych i potencjalnych klientów sklepów IKEA, ale także sposób na ich edukowanie w zakresie właściwego gospodarowania finansami osobistymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu