BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chodyński Andrzej, Jabłoński Marek, Jabłoński Adam
Tytuł
Rola zaufania w budowie jakości relacji przedsiębiorstw i organizacji non profit z wykorzystaniem Strategicznej Karty Wyników
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 5, s. 39-42, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Organizacja biznesu, Strategiczna Karta Wyników, Organizacje non-profit, Zaufanie organizacyjne
Enterprise management, Business management, Balanced Scorecard (BSC), Non-profit organisations, Organizational trust
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Piramida kolejności perspektyw Balanced Scorecard dla przedsiębiorstw, [2] Piramida kolejności perspektyw Balanced Scorecard dla organizacji non profit, [3] Zmodyfikowana piramida kolejności perspektyw Balanced Scorecard dla organizacji non profit, [4] Model Karty Wyników Relacji (Raltionship Scorecard), [5] Społeczna mapa strategii
Abstrakt
W artykule przedstawiono interpretację zastosowania modelu Balanced Scorecard (Strategicznej Karty Wyników) w organizacjach non profit ze szczególnym uwzględnieniem oceny ich wyników zarówno w kontekście społecznego oddziaływania, jak i zarządzania zaufaniem. Wskazano punkty wspólne i różnice w odniesieniu do SKW dla przedsiębiorstw.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Chodyński, M.M. Jabłoński, A.S. Jabłoński, „TQM Scorecard - nowoczesne narzędzie wspierające realizację strategii jakości", Problemy Jakości, 2005, 5, s.11.
  2. A. Sargeant, „Marketing w organizacjach non profit", Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, s. 17.
  3. M. Huczek „Marketing organizacji non profit", Wydawnictwo WSZiM w Sosnowcu, Sosnowiec 2003, s. 50.
  4. R. Eschenbach, C. Horak „Fuhrung der Nonprofit Organisation,", Bewahrte Instrumente in praktischen Einsatz, Schaffer Poeschel Verlag, Stuttgart 2003, s. 60.
  5. R. S. Kapłan, D. P. Norton "The Balanced Scorecard. Translating strategy into Action", Harvard Business School Press, Boston 1996, s. 41-42.
  6. R. S. Kaplan, D. P. Norton " Strategy Maps, Der Wegvon immaterillen Werten zum materiellen Erfolg", Schaffer - Poeschel Stuttgart 2004, s. 405-413.
  7. R. G. Schuch, L. C. Leviton, „ A framework to assess the development and capacity of non-profit agencies", Evoluation and Program Planning 29 (2006), s. 172.
  8. C. E. Thayer, A. H. Fine „Evaluation and outcome measurement in the non-profitsector: stakeholders participation", Evaluation and Program Planning 24 (2001), s. 108.
  9. Henning - Thurau, K.P.Gwinner, D.D. Gremler „Under standing Relationship Marketing Outcomes -An Integration of Relational Benefits and Relationship Quality", Journal of Service Research, Vol. 4, February 2002, s. 230-247.
  10. Henning - Thurau, A. Klee "The Impact of Customer Satisfaction and Relationschip Quality on Customer Retention; A Critcal Reassessment and Model Development", Psychology&Marketing, Vol.14, December 1997, s. 753.
  11. M. De-Los-Angeles Gil Estallo, F. Giner de La Fuente, C. Griful-Miguela, "The Strategic Socjal Map of a Nongovermental Organization", International Advances in Economic Research (2006), Nr 12, s. 107.
  12. M. Jabłoński „Rola menedżera w organizacji non profit, [w:] Nowoczesne koncepcje zarządzania w organizacjach non profit", praca zbiorowa pod redakcją A. Chodyńskiego, M.Huczka i I. Sochy, Wydawnictwo WSZiM w Sosnowcu, Sosnowiec 2005, s. 43.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu