- Autor
- Kłeczek Ryszard
- Tytuł
- Stopa zwrotu z kapitału własnego i marketing
Return on Equity and Marketing - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 119-125
- Słowa kluczowe
- Rentowność sprzedaży, Stopa zwrotu kapitału, Marketing, Podejmowanie decyzji marketingowych
Return on sales (ROS), Return on Investment (ROI), Marketing, Marketing decision making - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Stopa zwrotu z kapitału własnego (ROE Return on Eqality) to miara efektywności ekonomicznej decyzji menedżerów. Rozważono możliwość zwiększenia ROE przez menedżerów poprzez zwiększenie: rentowność sprzedaży, rotacji aktywów, dźwigni finansowej. Opisano wpływ decyzji marketingowych na rentowność sprzedaży i rotacje aktywów.
Marketing decisions should create competitive advantage, but at the same time they can destroy Return on Equity (ROE). The author of the article tries to identify main marketing factors influencing sales profitability, asset turnover and, in consequence, ROE.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Performance Measurement & Control Systems for Implementing Strategy, Prentice Hall, Upper Saddle River 2000.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1732-0720 - Język
- pol