BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina
Tytuł
Zadowolony personel - zadowolony gość
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2005, nr 10, s. 45-50
Słowa kluczowe
Standardy HRM, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Inwestowanie w kapitał ludzki
HRM standards, Human Resources Management (HRM), Investments in human capital
Firma/Organizacja
Le Royal Meridien Bristol
Abstrakt
Artykuł rozpoczyna cykl omawiający wdrożenie międzynarodowych standardów jakości HRM związanych z certyfikatem "Investors in People" w warszawskim Hotelu Bristol. Program ten polega na wdrażaniu w firmach takich standardów HRM, dzięki którym wzrasrta poziom efektywności pracowników, większe jest ich zaangażowanie i poczucie satysfakcji z pracy. W rezultacie wyższa wydajność firmy i lepsze wyniki finansowe pozwalają uzyskać przewagę konkurencyjną. W niniejszej części przedstawiono przyczyny wdrażania standardów oraz etapy programu. Zasadniczym powodem zmian była chęć powiązania działań biznesowych z inwestowaniem w kapitał ludzki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu