BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina
Tytuł
Zadowolony personel - zadowolony gość (2)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2005, nr 11, s. 30-34
Słowa kluczowe
Standardy HRM, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Inwestowanie w kapitał ludzki
HRM standards, Human Resources Management (HRM), Investments in human capital
Firma/Organizacja
Le Royal Meridien Bristol
Abstrakt
W drugiej części artykułu zwrócono uwagę na zmiany w systemie ocen pracowniczych, systemie motywowania i nagradzania, badania satysfakcji pracowników. Podsumowano korzyści z wprowadzenia standardów "Investors in People" w warszawskim hotelu Bristol.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu