BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bugdol Marek
Tytuł
Problemy strukturalne przedsiębiorstw stosujących zarządzanie jakością
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 1, s. 35-37
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, System zarządzania jakością, Zarządzanie przez jakość
Quality management, Quality management systems, Total Quality Management (TQM)
Abstrakt
Celem artykułu jest ukazanie głównych problemów strukturalnych, z jakimi zmagają się te przedsiębiorstwa, które wdrażały (lub wdrażają) systemy zarządzania jakością, a następnie koncepcję TQM.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. E.G. DALE, Managing Quality, Oxford 1999, s. 240-243.
  2. S. DIAS, P.M. SARAJVA, Use Basic Quality Tools To Ma-nagae Yours Process, "Quality Progress" 2004, nr 37 (8), s. 47-54.
  3. M. GERALIS, M. TERZIOWSKI, A Quantitative Analysis of Relationship Between Empowerment Practices and Service Quality, "Total Quality Management" 2003, nr 14 (1), s. 45-62.
  4. K. SADGROVE, Making TQM Work, London 1995, s. 51-52.
  5. L. TAN, I.K.C. TAN, Cellular Structure for Total Quality Management a Global Economy, "Total Quality Management" 2002 13 (3), s. 315-321.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu