BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sikorska Bogna
Tytuł
Atrakcyjność inwestowania w akcje spółek branży odzieżowej
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 2, s. 53-55
Słowa kluczowe
Spółki giełdowe, Przemysł odzieżowy, Rynek odzieżowy, Produkcja odzieży, Sprzedaż produktu, Atrakcyjność inwestycyjna, Marka produktu
Stock market companies, Clothing industry, Clothing market, Clothing manufacturing, Product sales, Investing attractiveness, Product brand
Abstrakt
Przedstawicieli branży odzieżowej możemy obecnie podzielić na dwie grupy: spółki tradycyjnie produkcujne z marką zakorzenioną od wielu lat w świadomości klientów oraz spółki projektowo-handlowe z wypromowanymi w ciągu ostatniej dekady markami. Podsumowując można stwierdzić, iż spółki odzieżowe są perspektywiczne i działają, choć nie bez problemów, na szybko rozwijającym się krajowym rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu