BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cander-Karolewska Ewa
Tytuł
Kiedy warto postawić na citylighty?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 64-66
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama zewnętrzna, Kampanie reklamowe
Advertising, Outdoor advertising, Advertising campaign
Abstrakt
Na podstawie wyników z badania przeprowadzonego w styczniu 2005 r. przez firmę reklamy zewnętrznej AMS SA wraz z polskim tygodnikiem "Polityka" wysoko oceniono skuteczność citylightów w wiatach przystankowych. wnioski te mogą być przydatne przy wyborze medium reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu