BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Reymer-Goździewicz Aleksandra
Tytuł
Marki własne dyskontują sukces (cz.I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 16-19
Słowa kluczowe
Dystrybucja produktu, Sprzedaż, Marka produktu, Marka handlowa, Strategia produktu, Badanie rynku
Product distribution, Sale, Product brand, Private label, Product strategy, Market research
Abstrakt
Rozwój sieci dyskontowych i wzrost udziałów rynkowych marek własnych będzie się nasilał. Nieodłącznym elementem tego procesu jest stopniowe osłabienie pozycji dóbra markowych w wyścigu z ich tańszymi, niemarkowymi odpowiednikami. Przedstawiono w jaki sposób producenci dóbr markowych bronią się przed skutkami ofensywy marek własnych i sieci dyskontowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu