BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwacka Maja
Tytuł
Co motywuje marketingowców?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 56-59
Słowa kluczowe
Płace, Rynek płac, Analiza rynku, Dział marketingu
Wages, Wages on the market, Market analysis, Marketing department
Abstrakt
Wyróżniono wynagrodzenie i system dodatków pozapłacowych jako ważny element polityki motywacyjnej przedsiębiorstwa. Przedstawiono wyniki badania wynagrodzeń (AG TEST HR z Krakowa), w którym analizowano firmy z kapitałem polskim i zagranicznym, większe i mniejsze, z sektora handlowego, usługowego i produkcyjnego. Szczególną uwagę poświęcono analizie wynagrodzenia w pionie marketingowym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu