BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Machocki Krzysztof
Tytuł
Zamek sp. z o.o : Marketing: Eventy historyczne
Źródło
Businessman Magazine, 2005/2006, nr 12-1, s. 72-75
Słowa kluczowe
Turystyczne atrakcje, Zabytkowe zespoły miejskie, Historia miasta, Spółki z o.o., Turystyka, Rynek turystyczny
Tourist attraction, Historic urban areas, History of city, Limited liability company, Tourism, Tourism market
Kraj/Region
Gniew
Abstrakt
Zamki pokrzyżackie to dość częsty widok na Warmii, Mazurach czy Pomorzu. Zazwyczaj są w postaci ruin, czasem całe, lecz jedynie z domem kultury w środku lub muzeum. Tymczasem w Gniewie, siedmiotysięcznym miasteczku na Kociewiu, zamek, spółka i dom kultury to jedno i to samo. Wszystkie działają i są zarządzane zgodnie z zasadami rynku, stanowiąc potężny magnes dla turystów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu