BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zawadzki Piotr
Tytuł
Teledopieszczanie klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 60-63
Słowa kluczowe
Telekomunikacja, Usługi telekomunikacyjne, Sprzedaż
Telecommunication, Telecommunications services, Sale
Abstrakt
Zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce zaczęły się pod koniec lat 90. Przedstawiono jakie zmiany nastąpiły w obsłudze klienta, w sposobie pozyskiwania nowych abonentów, sprzedaży usług, a także ich rozwój.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Sznajder A., "Sztuka promocji", BUSINESS PRESS, Ltd., Warszawa 1993, s. 109.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu