BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wierzchowska Magdalena
Tytuł
Czarodziej w sieci : w biznesie - Merlin
Źródło
Businessman Magazine, 2006, nr 1, s. 34-36
Słowa kluczowe
Księgarnie, Internet, Konkurencja rynkowa, Sieć organizacyjna przedsiębiorstw, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Sprzedaż produktu
Bookstore, Internet, Market competition, Enterprise network, Company characteristics, Product sales
Firma/Organizacja
Merlin
Abstrakt
Firma Merlin nie zadowala się pozycją największej księgarni internetowej w Polsce i jednej z nielicznych firm internetowych, które na siebie zarabiają. Poniewż grozi jej konkurencja, ma zamiar rozwinąć sprzedaż dla zagranicznych odbiorców, a także założyć sieć księgarń w większych miastach w kraju.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu