BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Strategia STP w Excelu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 34-37
Słowa kluczowe
Planowanie marketingowe, Plan marketingowy, Analiza marketingowa, Excel
Marketing planning, Marketing plan, Marketing analysis, Excel
Abstrakt
Opisano schemat planu marketingowego w Excelu dla konkretnej Strategicznej Jednostki Biznesu - w zakresie segmentacji i pozycjonowania (plan STP). Przyjrzano się bliżej profilowaniu klientów, wyboru rynku docelowego oraz opracowaniu map pozycjonowania i konkurencji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu