BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Tytuł
Czynniki konkurencyjności małych i średnich wielkości firm handlowych
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 7, s. 38-39
Słowa kluczowe
Konkurencyjność handlowa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Konkurencyjność
Trade competitiveness, Enterprise competitiveness, Competitiveness
Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiono opinie przedstawicieli małych i średniej wielkości firm handlowych na temat konkurencyjności w handlu. Badanie przeprowadzone zostało przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w 2004 roku. Za czynniki, które w największym stopniu określają pozycję firmy na rynku, uznano: - jakość oferowanych produktów i świadczonej usługi handlowej, która określa image przedsiębiorstwa i istotnie waży na stopniu zainteresowania klientów sklepem bądź hurtownią, - sytuację finansową firmy, która określa możliwości rozwojowe firmy, dostosowywanie się do obowiązujących standardów świadczenia usługi handlowej klientom, ale także standardów współpracy z partnerami handlowymi, - lokalizację firmy, która może wzmacniać inne czynniki konkurencyjności firmy, ale także łagodzić niedoskonałości czynników, związanych z zarządzaniem firmą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu