BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwatka Tomasz
Tytuł
Zrozumieć użytkownika
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 10, s. 11-15
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing internetowy, Serwis internetowy, Witryny internetowe
Marketing, e-marketing, Website, Internet websites
Abstrakt
W świece informacji to, co decyduje o sukcesie, to zrozumienie użytkownika. Zwrócono uwagę na aspekty decydujące o efektywności komunikacji za pomocą serwisu korporacyjnego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu