BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczerbicka Dorota
Tytuł
Postaw na markę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 10, s. 18-21
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Zachowania konsumenta
Brand, Product brand, Consumer behaviour
Abstrakt
Przedstawiono ideę marki. Załączono wyniki badań przeprowadzonych przez firmę TNS OBOP na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka na temat: Co Polacy sądzą o marce? Jakie cznniki w ich świadomości wiążą się z marką? I jak często dokonują zakupów produktów markowych?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu