BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziadkiewicz Anna
Tytuł
Dobry mówca
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 10, s. 28-31, bibliogr. 1 poz
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Psychologia komunikowania
Marketing, Marketing communication, Communicate psychology
Abstrakt
O sztuce prowadzenia prezentacji. Przedstawiono kilka cennych rad, na co zwrócić uwagę, aby właściwie się zaprezentować.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. S. Taylor, Communication for Business. A Practical Approach, 4th Edition, Pearson Education Limited, Edinburgh Gate, 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu