BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Waglowski Wojciech
Tytuł
Firmowy PR na zagranicę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 10, s. 50-51
Słowa kluczowe
Marketing, Public relations, Rynki międzynarodowe
Marketing, Public relations, International market
Abstrakt
Przedstawiono kilka modeli sposobu prowadzenia i koordynacji działań public relations poza granicami własnego kraju. Każde może być wykorzystywane w zależności od rozmachu (liczby krajów), złożoności (liczby działań) i wielkości firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu