BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Swatowska Katarzyna, Bajgier Aneta
Tytuł
Wybieranie infolinii
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 10, s. 55-56
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Telemarketing, Marketing telefoniczny
Customer service, Telemarketing, Telephone marketing
Abstrakt
Bardzo dobrym narzędziem w walce o klienta jest informacja, mówiąc językiem współczesnego biznesu - infolinia. Przedstawiono funkcje, jakie mogą spełniać infolinie oraz kilka praktycznych wskazówek, jak wybrać firmową infolinię, jak jak w najbardziej efektywny sposób wykorzystać jej posiadanie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu