BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczoń Lech
Tytuł
Reklama zewnętrzna - 2005
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 10, s. 69-72
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama zewnętrzna, Rynek reklamy
Advertising, Outdoor advertising, Advertising market
Abstrakt
Reklama zewnętrzna w Polsce dokonała w ciągu ostatnich lat ogromnego skoku jakościowego, zwłaszcza pod względem obsługi klientów. Analizując rynek skoncentrowano się na pięciu największych firmach branży, które kontrolują ponad 90 procent rynku reklamy zewnętrznej AMS S.A., Cityboard Media, Clear Channel Poland, News Outdoor Poland S.A., Stroer out of home media.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu