BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Surmac Przemysław
Tytuł
Informatyka w badaniach marketingowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 11, s. 49-51
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe, Nowe technologie, Informatyka
Marketing, Marketing research, High-tech, Information science
Abstrakt
Jak nowoczesne technologie wpłynęły na proces badań marketingowych. Autor podkreśla iż metody komputerowe znacznie skracają terminy badań,, natomiast w wypadku obniżki kosztów możemy mówić o długookresowych oszczędniściach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu