BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sawińska Magdalena
Tytuł
Zakupy pod wpływem impulsu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 11, s. 52-54
Słowa kluczowe
Marketing, Produkt na rynku, Zachowania konsumenta, Badania marketingowe
Marketing, Product on the market, Consumer behaviour, Marketing research
Abstrakt
Badania przeprowadzone przez TNS OBOP wykazują, że pod wpływem impulsu zakupów dokonuje niemal 70 proc. Polaków. Częściej przytrafiają się one kobietom niż mężczyznom. Brak planowania zakupów stanowi niezwykle ważny aspekt zachowań konsumenckich, mający znaczący wpływ na zwiększenie sprzedaży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu