BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sekuła Zofia
Tytuł
Premiowanie według metody gainsharingu w spółce AGD
Awarding bonuses according to the gainshartng method
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2006, nr 1, s. 79-85
Słowa kluczowe
Strategia wynagrodzeń, Motywowanie pracowników
Remuneration strategy, Motivating employees
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł omawia zastosowanie metody gainsharingu (udziału pracowników w wypracowanych efektach), na przykładzie spółki produkującej wyroby gospodarstwa domowego. System ten jest oparty na trzech miernikach szeroko pojętej efektywności pracy: produktywności, jakości i wartości pracy pracownika w danym miesiącu. Premiowanie pracowników według tej metody jest obiektywne, przynosi korzyści przedsiębiorstwu i pracownikom.

The article discusses the application of the gainsharing method (participation of employees in generated effects) on the example of a domestic appliances manufacturer. Awarding bonuses according to this method brings objective benefits both to the enterprise and its personnel.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Borkowska S., Strategie wynagrodzeń, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000, s. 354.
  2. Gick A., Tarczyńska M., Motywowanie pracowników, PWE, Warszawa, s. 242-244.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu