BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Batorski Jarema
Tytuł
Pozyskiwanie wiedzy przez przedsiębiorstwa funkcjonujące na małopolskim rynku turystycznym
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 2, s. 28-30
Słowa kluczowe
Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Organizacje oparte na wiedzy, Organizacje uczące się, Przedsiębiorstwo turystyczne, Rynek turystyczny
Enterprise competitiveness, Small business, Knowledge-based organisations, Learning organisations, Tourist enterprises, Tourism market
Abstrakt
Artykuł zawiera wyniki badań dotyczących konkurencyjności przedsiębiorstwa w obszarze zdolności do uczenia się małych i średnich przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku turystycznym, a także pozyskiwania wiedzy - stopnia korzystania ze szkoleń przez przedsiębiorstwa związane z turystyką. Badaniami ankietowymi objęto małe i średnie przedsiębiorstwa z województwa małopolskiego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. BATORSKI, Assessment of Conditions Supporting Creation of Knowledge in an Enterprise, {w: Knowledge Based Economy, praca zbiorowa pod red. W. GASPARSKIEGO i J. DĄBROWSKIEGO, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2003, s. 153-163.
  2. J. BATORSKI, Organizacja efektywnie ucząca się, WSB, Dąbrowa Górnicza 2002, s. 60-73.
  3. M. WALCZAK, O wynikach niektórych badań nad zarządzaniem wiedzą w przedsiębiorstwach, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 2, s. 117.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu