BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kamiński Jacek
Tytuł
Style negocjacji w zakupach zaopatrzeniowych
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 2, s. 35-38
Słowa kluczowe
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa, Negocjacje, Style negocjacji
Supply of enterprises, Negotiations, Negotiations style
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań poświęconych negocjacjom na rynku dóbr zaopatrzeniowych. Ich celem było scharakteryzowanie stylów negocjacji stosowanych przez osoby dokonujące zakupów na potrzeby przedsiębiorstw.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. S. KACZMARCZYK, Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002, s. 94.
  2. J. KAMIŃSKI, Zarządzanie zakupami jako czynnik wzrostu konkurencyjności firm, [w:] Uwarunkowania wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Z doświadczeń województwa podlaskiego, praca zbiorowa pod red. A.H. JASIŃSKIEGO i J. KAMIŃSKIEGO, Wyd. Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2003, s. 72-73.
  3. J. KAMIŃSKI, Zastosowanie modelu podwójnej troski w analizie konfliktu, "Zeszyty Naukowe WSZiM" 2003 nr l (13).
  4. K. LYSONS, Zakupy zaopatrzeniowe, PWE, Warszawa 2004, s. 13.
  5. E. MASŁYK-MUSIAŁ, Społeczeństwo i organizacje. Socjologia organizacji i zarządzania, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2001, s. 215-317.
  6. M.E. PORTER, Competetive Advantages: Creating and Sustaining Superior Performance, The Free Press, New York 1985.
  7. D.G. PRUITT, J.Z. RUBIN, Social Conflict Escalation, Stalemate and Settlement, Random House, New York 1986, s. 28-29.
  8. M.A. RAHIM, A Measure of Styles of Handling Interpersonal Conflict, "Academy of Management Journal" 1983, vol. 26, nr 2, s. 368-376.
  9. D. SURÓWKA-MARSZAŁEK, Strategie zakupu na rynkach przemysłowych, "Marketing i Rynek" 1997 nr 3.
  10. K.W. THOMAS, Conflict and Conflict Management, [w:] Handbook of Industrial and Organizational Psychology, M.E. DUNETTE (red.), Raand-McNally, Chicago 1976.
  11. T. WOJCIECHOWSKI, Marketing na rynku środków produkcji, PWE, Warszawa 2003, s. 208.
  12. T. WOJCIECHOWSKI, Zarządzanie sprzedażą i zakupem materiałów, PWE, Warszawa 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu