BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Radosław
Tytuł
Rynek tłuszczów roślinnych i przetworów zbożowych
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 8, s. 44-63
Słowa kluczowe
Rynek tłuszczów roślinnych, Rynek przetworów zbożowych, Rynek tłuszczów jadalnych
Vegetable fats market, Grain products market, Edible fats market
Abstrakt
Niniejszy raport ze względu na ograniczoną objętość przedstawia jedynie niektóre kategorie produktów. W części poświęconej tłuszczom opisane są margaryny, miksy, masło oraz oleje jadalne i oliwy. Jeżeli chodzi o przetwory zbożowe, to najwięcej uwagi zostało poświęcone takim kategoriom, jak: mąka, pieczywo chrupkie, makarony, płatki śniadaniowe, ryż i kasza. W raporcie wykorzystano wyniki badania Target Group Index firmy MB SMG/KRC (stopień penetracji oraz częstotliwość spożywania poszczególnych kategorii, najczęściej spożywane marki wśród osób deklarujących spożywanie określonej grupy produktowej) oraz ACNielsen - Panel Handlu Detalicznego (wielkość i wartość oraz lokalizacja sprzedaży poszczególnych segmentów na rynku detalicznym). Na potrzeby niniejszego raportu został przeprowadzony również przez Instytut PENTOR-Poznań na zlecenie "Poradnika Handlowca" sondaż telefoniczny wśród właścicieli /kierowników sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych o powierzchni do 400 m2, w którym zapytano badanych o najlepiej sprzedające się w ich placówkach marki określonych grup produktowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu