BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Słomińska Bożena
Tytuł
Zmiany w strukturze kanałów dystrybucji artykułów konsumpcyjnych - wyniki badań
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 9, s. 22-24
Słowa kluczowe
Kanały dystrybucji, Artykuły konsumpcyjne, Dystrybucja produktu
Distribution channels, Article of consumption, Product distribution
Abstrakt
Prowadzone przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji systematyczne badania mające na celu rozpoznanie kierunków i zakresu racjonalizacji kanałów dystrybucji, rejestrują wielokierunkowość działań podejmowanych w tym zakresie zarówno przez producentów, jak i pośredników hurtowych i detalicznych. Działania te wymusza zarówno zaostrzająca się konkurencja, jak i stosunkowo wolno wzrastający popyt konsumpcyjny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu