BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meinardi Dominika
Tytuł
Media PRO bliżej klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 12, s. 6-8
Słowa kluczowe
Rynek reklamy, Środki masowego przekazu, Reklama, Reklama w mass mediach
Advertising market, Mass media, Advertising, Advertising in mass media
Abstrakt
Przedstawiono jak przebiega ewolucja w wykorzystywaniu nośników reklamowych. Podkreślono, iž nadeszła era dominacji mediów PRO (prasa, radio, outdoor i inne). Przeanalizowano, co wpłynŠło na zmianŠ w podejściu odbiorców do mediów m.in. do reklamy telewizyjnej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu