BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Tytuł
Uwarunkowania rozwoju integracji
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 10, s. 24-26
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Konkurencja rynkowa, Konkurencyjność handlowa
Commercial enterprises, Market competition, Trade competitiveness
Abstrakt
Zaostrzająca się konkurencja na rynku, której skutkiem jest m.in. spadek w 2004 r. liczby sklepów o 4,2% w porównaniu ze stanem w 2003 r. zmusza przedsiębiorstwa detaliczne do poszukiwania skutecznych sposobów utrzymania się na rynku oraz rozwoju. Jednym z nich jest integracja, którą uznaje się jako użyteczną szczególnie dla najmniejszych firm, w tym detalicznych. Artykuł dotyczy integracji rodzimych firma handlowych, a także czynników wpływających na zakres i tempo procesów integracji, zmieniających kanały dystrybucji i mających istotne znaczenie dla poprawy konkurencyjności rodzimych przedsiębiorstw handlowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu