BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Radosław, Boruc Rafał
Tytuł
Rynek słodyczy i słonych przekąsek
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 11, s. 56-76
Słowa kluczowe
Rynek słodyczy, Analiza rynku, Badania ankietowe
Sweets market, Market analysis, Questionnaire survey
Abstrakt
W raporcie zostały przedstawione tylko niektóre kategorie produktów należące do grupy słodyczy oraz słonych przekąsek. Wykorzystano wyniki badania Target Group Index firmy MB SMG/KRC (stopień penetracji oraz najczęściej spożywane marki wśród osób deklarujących spożywanie określonej grupy produktowej) oraz ACNielsen - Panel Handlu Detalicznego (wielkość, wartość oraz lokalizacja sprzedaży poszczególnych segmentów na rynku detalicznym). Dodatkowo na potrzeby niniejszego raportu został przeprowadzony przez Instytut PENTOR - Poznań na zlecenie "Poradnika Handlowca" sondaż telefoniczny wśród właścicieli/kierowników sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych o powierzchni do 400 m2, w którym zapytano badanych o najlepiej sprzedające się w ich placówkach marki określonych grup produktowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu