BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piesik Lech
Tytuł
Magiczne CRM
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 12, s. 34-36
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Marketing
Customer service, Management Information Systems, Customer Relationship Management (CRM), Marketing
Uwagi
Zawiera wykresy: [1]"Nabywcy systemów CRM"; [2]"Najczęściej wdrażane moduły" oraz tabele: [1]"Systemy CRM w Polsce"; [2]"Platformy bazodanowe wykorzystywane przez CRM"; [3]"Podstawowe cele wdrażania CRM"
Abstrakt
W artykule przedstawiono korzyści z systemu zarządzania relacjami z klientami - CRM. Zaletą tego systemu jest możliwość bardziej zindywidualizowanego traktowania większej liczby klientów. Dodatkowo także wszelkie informacje na temat aktualnych oraz potencjalnych klientów gromadzone są w jednej, wspólnej bazie danych. W Polsce największe wdrożenie systemu CRM przeprowadziła Telekomunikacja Polska SA.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu