BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziadkiewicz Anna
Tytuł
Odmłodzić markę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2005, nr 12, s. 34-36
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marka produktu, Rynek napojów alkoholowych
Marketing management, Marketing strategy, Product brand, Alcoholic beverages market
Abstrakt
Rynek napojów alkoholowych od lat szczyci się ogromnymi zyskami. Z uwafi na postępujący spadek zainteresowania tradycyjnymi markami, koniecznością stało się ich odnowienie. Przedstawiono taktyki nowej strategii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu