- Autor
- Wrzesińska Joanna
- Tytuł
- Wpływ sklepów wielkopowierzchniowych z kapitałem zagranicznym na przemiany jakościowe polskiego handlu
The Impact of Large Shopping-Area Stores with a Share of Foreign Capital on the Polish Trade's Qualitative Transformation - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 554-559, bibliogr. 3 poz.
- Tytuł własny numeru
- Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
- Słowa kluczowe
- Handel wewnętrzny, Sieci handlowe, Hipermarkety
Domestic trade, Chain stores, Hypermarkets - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono zmiany w strukturze handlu wewnętrznego w Polsce. Omówiono procesy integracji w handlu w Polsce i współpracę producentów i dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi.
In Poland, in the nineties 's just after creating new economic environment by introducing market economy rules, the extensive development of large shopping-area stores (hyper-, super and mini markets) with foreign capital has been observed. (short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Kłosiewicz-Górecka U. (2002): Jakościowe przemiany handlu w Polsce. "Marketing i Rynek" nr l.
- Raport o stanie handlu wewnętrznego w 2002 roku. Warszawa. Ministerstwo Gospodarki. 2002.
- Roczniki Statystyczne GUS 1992-2002. Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol