BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrzesińska Joanna
Tytuł
Wpływ sklepów wielkopowierzchniowych z kapitałem zagranicznym na przemiany jakościowe polskiego handlu
The Impact of Large Shopping-Area Stores with a Share of Foreign Capital on the Polish Trade's Qualitative Transformation
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 554-559, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Handel wewnętrzny, Sieci handlowe, Hipermarkety
Domestic trade, Chain stores, Hypermarkets
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono zmiany w strukturze handlu wewnętrznego w Polsce. Omówiono procesy integracji w handlu w Polsce i współpracę producentów i dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi.

In Poland, in the nineties 's just after creating new economic environment by introducing market economy rules, the extensive development of large shopping-area stores (hyper-, super and mini markets) with foreign capital has been observed. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kłosiewicz-Górecka U. (2002): Jakościowe przemiany handlu w Polsce. "Marketing i Rynek" nr l.
  2. Raport o stanie handlu wewnętrznego w 2002 roku. Warszawa. Ministerstwo Gospodarki. 2002.
  3. Roczniki Statystyczne GUS 1992-2002. Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu