BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karasiewicz Grzegorz, Rudawska Edyta
Tytuł
Lojalność klientów
Źródło
Handel Wewnętrzny, 1993, nr 1, s. 59-62
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Rynek, Segmentacja klientów
Customer loyalty, Market, Customer segmentation
Abstrakt
Książka stanowi jedną z pierwszych kompleksowych publikacji poświęconych problematyce lojalności nabywców na rynku polskim. Publikacja została wydana w ramach cyklu "Marketing bez tajemnic". Uczy ona jak manedżerowie mogą budować, mierzyć i wykorzystać lojalność nabywców w zarządzaniu marketingowym
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu