- Autor
- Karasiewicz Grzegorz, Rudawska Edyta
- Tytuł
- Lojalność klientów
- Źródło
- Handel Wewnętrzny, 1993, nr 1, s. 59-62
- Słowa kluczowe
- Lojalność klientów, Rynek, Segmentacja klientów
Customer loyalty, Market, Customer segmentation - Abstrakt
- Książka stanowi jedną z pierwszych kompleksowych publikacji poświęconych problematyce lojalności nabywców na rynku polskim. Publikacja została wydana w ramach cyklu "Marketing bez tajemnic". Uczy ona jak manedżerowie mogą budować, mierzyć i wykorzystać lojalność nabywców w zarządzaniu marketingowym
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0438-5403
- Język
- pol