BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goździewicz Paulina
Tytuł
Era wnętrza
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 48, s. 30-32
Słowa kluczowe
Bankowość, Marketing, Efektywność marketingu, Komunikowanie marketingowe
Banking, Marketing, Marketing efficiency, Marketing communication
Abstrakt
Marchandising to podejście, które zakłada wykorzystanie całej przestrzeni handlowej placówki do komunikacji z klientami. Jest to zespół działań mający na celu zwrócenie uwagi klienta na produkty i usługi promowane bezpośrednio w miejscu sprzedaży. Działąnia te obejmują odpowiednie dobranie sposobu prezentacji materiałów promocyjnych oraz świadome wykorzystanie elementów systemu identyfikacji z klientem celem kreowania wizerunku marki. Artykuł objaśnia zastosowania marchandisingu w bankowości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu