BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Waliszewski Krzysztof
Tytuł
Dorzuć logo
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 50, s. 10-12
Słowa kluczowe
Bankowość, Karty bankowe, Karty kredytowe, Marka banku
Banking, Banking card, Credit cards, Bank brand
Abstrakt
Karty kredytowe private label są wydawane przez banki, hipermarkety i sieci handlowe. Posługiwanie się znanym, światowym znakiem akceptacji jak Visa czy MasterCard wzmacnia wizerunek firmy wydającą kartę i jest wygodne dla klienta. Oprócz funkcji płatniczej i kredytowej spełniają też funkcję lojalnościową - stali klienci uzyskują preferencyjne przywileje cenowe. Za pomocą karty można też za pośrednictwem centrum obsługi klienta podejmować gotówkę. Artykuł przybliża problematykę kart typu private label.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu