BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
Zagrajmy va banque!
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 50, s. 40-41
Słowa kluczowe
Bankowość, Bankowość detaliczna, Bankowość elektroniczna, Klient
Banking, Retail banking, E-banking, Customer
Abstrakt
Najpopularniejszym kanałem bankowości detalicznej w Polsce pozostają oddziały bankowe - polscy klienci preferują osobisty kontakt z pracownikiem banku. Rozwój bankowości internetowej blokuje wciąż stosunkowo niski jak na kraj członkowski Unii Europejskiej wskaźnik dostępności internetu w gospodarstwach domowych. Rynek usług bankowych w Polsce wciąż jest na etapie początkowego rozwoju. Zaledwie 44% Polaków posiada rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, a kontakty z bankiem są raczej mało regularne. Artykuł traktuje o sytuacji bankowości detalicznej w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu