BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ciężkowska Ilona
Tytuł
Jaki dział taka płaca (5) : Wynagrodzenia pracowników działu sprzedaży- według raportów firmy AG TEST Human Resources
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 1, s. 26-30
Słowa kluczowe
Płace, Motywowanie pracowników, Zawód sprzedawcy, Nagrody
Wages, Motivating employees, Profession of a seller, Employee reward
Abstrakt
Dochody wszystkich pracownikow w dużej mierze zależą od aktywności handlowców. To oni pozyskują klientów i dbają o nawiązywanie z nimi jak najlepszych relacji tworząc wizerunek organizacji. We wszystkich firmach bez względu na branżę potrzebni są wszechstronnie przygotowani handlowcy. Oni właśnie stanowią najlepiej przeszkoloną grupę w firmie. Bowiem średnio na jednego handlowca przeznacza się rocznie 5000zł na szkolenia. Jeśli chodzi o wynagrodzenia, które różnią się w zależnośći od wielkości firmy i miasta, w którym się pracuje, w przypadku handlowców nie jest to tak istotne. Decyduje o tym specyfika zawodu- sprzedawca musi być zawsze w odpowiednim miejscu o odpowiednim czasie, a by zaoferować klientowi produkty i usługi. Dobrzy handlowcy są zawsze poszukiwani, chętnie zatrudniani i należycie wynagradzani.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu