BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guzik Marcin
Tytuł
CRM- technologia i czynnik ludzki : Jak zarządzanie relacjami z klientami poprawia zyskowność firmy
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 1, s. 32-34
Słowa kluczowe
Klient, Obsługa klienta, Zysk przedsiębiorstwa, Technologia, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Customer, Customer service, Business profit, Technology, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Kreowanie relacji z klientem oraz zarządzanie nimi ma ogromną wartość, która może być wyrażona w pieniądzu. Zadowolony klient to lojalny klient. A lojalny klient, to gwarancja dobrej sytuacji finansowej, zrównoważonego rozwoju biznesowego- itd, itd. Trudno nie zgodzić się z tymi hasłami tak często padającymi na prezentacjach handlowych systemów zarządzania relacjami z klientami (CRM). Warto jednak zauważyć, że przynajmniej od 30 lat każda nowa koncepcja w zarządzaniu zasadniczo służy tym celom. Co więc rzeczywiście nowego można znaleźć w CRM? Na to pytanei autor stara się odpowiedzieć we wspomnianym artykule.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu