BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Powałka Jacek
Tytuł
Od reakcji do relacji : Praktyka CRM- na przykładach z branży telekomunikacyjnej
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2001, nr 4, s. 12-15
Słowa kluczowe
Telekomunikacja, Telefonia komórkowa, Call centers, Klient, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Telecommunication, Mobile phone, Call centers, Customer, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
CRM jest jak tort. Trudno go zbudować, jeśli na jego dnie nie ma biszkoptu. Tą podstawą jest porównywalny, lub co najmniej taki jak konkurencyjny, produkt lub usługa. Produkt jest więc podstawą, ale sam w sobie, bez klientów chcących go nabyć, na nic się nie zda. Punktem wyjścia w myśleniu o CRM jeszcze niedawno były inwestycje w systemy informatyczne. Tymczasem wszelkie relacje zaczynają się od ludzi, zmiany ich mentalności i wypracowania skutecznej komunikacji dwustronnej. Gra toczy się o wysoką stawkę, gdyż celem jest, aby odzyskać, zdobyć i utrzymać klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu